Áno, je možné, že váš web ponúka skutočne zaujímavú ponuku s určitými službami alebo tovarom. A veľa ľudí by vám istotne dalo za pravdu. Problém je ale v tom, že títo ľudia o vás ešte nevedia. Práve preto musíte vsadiť na tvorbu kvalitného obsahu a na copywriting. Je to písanie textov, ktoré vašu ponuku priblížia verejnosti, ideálne skupine potenciálnych zákazníkov. V neposlednom rade copywriter produkuje seo články, ktoré vás efektívne zviditeľnia v internetových vyhľadávačoch.
Tvorba článkov je síce dôležitou, ale len jednou zo súčastí optimalizácie webu do podoby, aby vás našiel internetový vyhľadávač a zaradil vás na lepšie miesto vo svojich organických výsledkoch. Myslí sa pritom na vnútornú úpravu webu, ale aj na vonkajšie faktory.
Na „vnútorné“ publikovanie článkov, napríklad vo vašom blogu, na popisky a takisto na publikovanie reklamných či PR textov na „vonkajšie“ zdroje návštevnosti, čiže tiež mimo vašej internetovej stránky. Tým pádom dokážete osloviť potenciálnu klientelu „zvonka“, čo môže znamenať podstatne zvýšený počet ľudí, ktorí sa o vašom webe konečne dozvedia prostredníctvom toho, že na neho bude odkazovať obsah publikovaný a zaradený v tematicky blízkych kategóriách.
Je ale vhodné rozdeliť tvorbu článkov na tri základné odvetvia: Reklamné, PR a tie, čo sa sústredia na zlepšenie viditeľnosti v internetových vyhľadávačoch.
Týmto faktorom sa potom prispôsobí ich text, respektíve ich obsah. Každý z nich sa môže líšiť v závislosti od toho, či má čisto reklamný význam alebo PR význam, či sa zameriava na to, aby v ňom boli nasadené funkčné kľúčové slová a spätné odkazy. No mimochodom veľakrát sa dajú tieto požiadavky do obsahu logicky spojiť, čím následne dokáže byt takýto článok veľmi efektívny.
Ich obsah je vhodné prispôsobovať nielen vyhľadávačom, ale tiež ľuďom. Konkrétnej skupine potenciálnych zákazníkov. Napríklad ich veku, sčítanosti, intelektu, spôsobu vyjadrovania a hlavne ich potrebám.